بسم الله المجیر

انقدر این روزها اتفاقات پشت سر هم میوفتن که وقت نمیکنم کامل بنویسمشون! کارهای بازارچه خیریه خیلی زیاده و دست تنها هستیم یعنی هسته مرکزی مون ٣،٤ نفریم! نیرو هم که خیلی کمه! خدا رو شکر بچه های خودمون تو خوابگاه هستن برای کمک :) 

من خیلی ریلکس ام ولی این مورد از اون مواردیه که استرس میگیرم براش. امروز صبح که رفتیم سر مزار شهدا، کارها رو سپردم دست خودشون. تضمین شد برام. آسوده شدم!

خوب حالا باید دونه دونه خاطراتمونو ثبت کنم.

دیروز صبح وقتی از خواب بلند شدم، دیدم میتونم بیدار بشم ولی اگر بیدار بشم، ظهر بیهوش میشم و به خریدامون نمیرسیم! بنابراین ترجیح دادم بخوابم تا انرژی داشته باشم😅 چون نه تنها عصر دیروزش  نخوابیده بودم، شب هم کارا مونده بود و دیر خوابیدم.

صبح زبان عمومی داشتیم و خوش گذشت. استادمون خیلی خانم ناز و مهربونیه! بعدش هم ژنتیک داشتیم و کلی از دست استاد خندیدیم😂 یک دانشجوی جدید انتقالی گرفته بود و تازه دیروز اومد سر کلاس! نمیدونم چرا ذوق کردم و عینه بچه ها زود رفتم سلام کردم گفتم اسمت چیه؟!😂😂😂البته خوب بچه ام دیگه. خیلی کوچولو ام 😊 اصلا نمیخوام بزرگ بشم! 

بعد کلاس هم ناهار و نماز و دوباره کلاس! بیوشیمی عملی داشتیم که اونم خدا رو شکر استادمون خیلی ماهه! فکر کنم چون خودشون خانم هستن با دخترا خیلی خوبن😂 قشنگ تبعیض جنسیتی موج میزنه ها!

بعد کلاس باید میرفتیم خرید سفال برای خیریه. بماند که چقدر استرس گرفتم😑 برای رفتنمون. دیر شده بود، ماشین نبود، جاش وسط جاده بود😐 ولی خداجونم مثل همیشه هوامونو داشت و کارها خوب پیش رفت.

از بچگی عاشق سفال بودم😍 به نظرم سفال و چوب چیزهایی هستن که روح دارن! حس زندگی بهم میدن.

اینم عکس مغازه دیروز:


بعدش هم در واقع مجبور شدیم بریم بیرون! چون مهسا(کسی که باهاش رفتیم سفال فروشی) که نمیتونست ما رو ببره خوابگاه، حرم هم گفت به مسیرش نمیخوره کلا، دانشکده هم که اون ساعت پرنده پر نمیزنه! ما هم گفتیم بریم یک چیزی بخوریم بعدش با سرویس خاک فرج برگردیم. بماند که چقدر خندیدیم اونجا از دست همدیگه😂

بعد هم پیاده روی کردیم تا خاک فرج! تو سرویس از خستگی ناخودآگاه خوابم برد. وقتی رسیدیم برنامه فضا سازی رو جمع و جور کردیم و بعدش هم رفتیم وارد کار عملی شدیم! تا حدود ١٢کار کردیم و بعدش رفتیم و یک چای مهمون اتاق سارا اینا شدیم😍 بعد هم سعی کردم زود بخوابم😅

الان جلوی بخش اطفال نشستیم. راستی من دلم از اون ماسک خوشگلا میخواد😅 یادم باشه امروز برم بردارم😂